Вече от почти две седмици Red Notice е наличен за гледане в Netflix, с което приключи и голямото чакане да видим филма. За него се говореше още преди няколко години, но тогава Universal не успяха да направят така, че да го заснемат.
Преди пандемията Netflix се намесиха и решиха да инвестират около 200 милиона долара в него - сума, която е рекордна за стрийминг платформата. И сега вече могат да берат плодовете на инвестицията си.
Според Deadline, след първите 10 дни от пускането си Red Notice се нарежда на второ място сред най-гледаните филми на Netflix въобще. Филмът е бил гледан 277.9 милиона часа от абонатите на стрийминг платформата.
И по този начин остава съвсем малко зад най-гледания филм - Bird Box - 282 милиона часа. На трето място остава Extraction с Крис Хемсуърт, който е гледан 231 милиона часа.
При сериалите безспорният хегемон е Squid Game с впечатляващите 1.6 милиарда часа. Bridgerton остава на второ място с 625 милиона часа, а на трето - Money Heist: Part 4 с 619 милиона часа.