Съвсем в реда на нещата е да разбираме как се представят филмите, след като са пуснати. С тези по кината е по-лесно, защото статистиката от бокс офиса е лесно достъпна. Но не същото важи за филмите, които се пускат по стрийминг платформите.
Към момента единствено Netflix пуска статистика за гледаемостта на продукциите, която може и да е леко спорна, но все пак я има. Конкурентите засега са пас.
От Hulu обаче решиха да направят включване. Стрийминг платформата твърди, че Prey - новото попълнение във франчайза за "Хищникът" е поставило рекорд по гледаемост. За първите три дни от пускането си Prey е бил най-гледаната продукция в Hulu, както и в Star+ за Латинска Америка и Disney+ за останалите територии.
Разбира се, не се споменават подробности или пък конкретни данни, пише The Hollywood Reporter. Prey може и да се оказа хит в стрийминг платформата, но много фенове се питат защо 20th Century и Disney решиха филмът да пропусне кината.
Решението им обаче може и да е логично, защото последният филм от франчайза - "Хищникът", се оказа меко казано провал. А пореден такъв в момента би струвал доста по-скъпо на студиото.