През изминалия уикенд режисьорският дебют на Ники Илиев отчете впечатляващ скок в зрителския интерес и изпревари в класацията скъпите 3D продукции „Джон Картър" и „Лоракс".

Третият уикенд на „Чужденецът" му донесе приходи от 44 363 лева. Тази сума представлява цели 110% от резултата от предходните почивни дни и е близка до премиерния уикенд на лентата - рядко срещано явление в съвременното киноразпространение. Общият бокс-офис на филма вече наближава 200 000 лева.

Най-голям скок на зрителския интерес има в София, където романтичната комедия е отчела 15% ръст в продажбите.

Увеличението е особено впечатляващо на фона на силно намаления брой прожекции и тежката конкуренция, която филмът среща в лицето на новите холивудски блокбъстъри. Много зрители са предпочели българската романтична комедия пред 3D зрелища от ранга на „Джон Картър", „Игрите на глада" и „Гневът на титаните".

Режисьорът, продуцент и актьор Ники Илиев сподели, че си обяснява респектиращите резултати с явлението „от уста на уста". Това е когато зрителите сами рекламират пред своите приятелите филмите, които са харесали.

„Чужденецът" разказва за комичните преживявания на един французин в България и неочакваната му среща с Магдалена - селско момиче с буен нрав и не особено изискани обноски.  Следва грандиозен сблъсък на култури и поредица от комични ситуации в двата края на Европа - от село Лещен до Париж.