Новата реклама на Mercedes-Benz, в която сексбомбата Кейт Ъптън мие на забавен каданс последния модел Mercedes CLA 2014, предизвика противоречиви коментари в САЩ.

20-годишният еротичен модел е облечена в тесни дънки, потник с дълбоко деколте и се движи еротично, докато група футболистчета - колежани мият автомобила. Ченетата им увисват, когато Кейт ги доближава. "Изпусна едно петно тук", мърка тя.

Продължението обаче е запазено за февруари, когато рекламата ще бъде пусната в пълния си вариант по време на американския "Супер боул".

"Тази реклама внушава на милиони наши жени, дъщери и сестри, че могат да използват сексуалността си, за да получат каквото поискат. Тя показва, че обществото ни деградира, вместо да прогресира през последните години", обяви за медиите говорител на Съвета на родителския телевизионен контрол.

Компанията Mercedes-Benz беше нападната и на Фейсбук страницата си, където много хора обявиха идеята за изтъркана, неоригинална и как рекламата "прави автомобила да изглежда евтин".

От компанията за сега не обръщат внимание на нападките.

На Кейт Ъптън пък изобщо не й пука и тя затапи противниците си като се появи топлес в нова фотосесия за GQ.