След като победи руснаците на боксовия ринг в "Роки" и на бойното поле в "Рамбо", на Силвестър Сталоун му остава само едно препятствие преди да покори напълно необятната страна.

Изпитанието не е никак лесно - Слай ще трябва да оцелее, изправен срещу най-опасното руско оръжие - водката.

Компанията "Синергия", третият по големина производител на водка в Русия, сключи договор с актьора за реклама на своята марка "Руски лед", съобщава "Комерсант".

Договорът със Сталоун ще струва на "Синергия" един милион долара, а рекламната кампания на водката "Руски лед" ще стартира през есента на 2008 г. В рамките на кампанията ще се снима клип за кабелна и сателитна телевизия.

Основните марки водка на компанията носят звучните имена "Белуга", "Аз", "Руски лед", "Силата на природата" и "Шефска поръчка".

Приходите на "Синергия" за 2008 надминават 800 милиона долара.