Tommy Hilfiger и Рафаел Надал представиха новата колекция бельо на марката, аромата TH Bold и Tailored колекцията, заедно с рекламната кампания за есен 2015г. за тенис турнила в Брайтън парк.

В тенис събитието , което се състоя в Ню Йорк на 25 август, носителят на 14 Големи
шлема се изправи срещу едни от най-добре облечените опоненти в единствено по рода си състезание със забавен и секси обрат в Ню Йорк.

Така бе отбелязан дебютът на новата колекция бельо на Tommy Hilfiger, като Надал се изправи в няколко тенис кръга срещу топ модели, включително Шанел Иман, Констанс Яблонски, Хана Давис, Моа Милс, Артър Кулков и Акин Акман.

Всеки път, когато един отбор отбелязваше точка съперникът му трябваше да премахва по една дреха. В крайна сметка под дрехите се разкриха новите модели мъжко и дамско бельо на марката.

„Ние обновихме нашата колекция за мъжко облекло с модерна, спортна и дръзка визия и Надал е най-подходящ да бъде световен посланик на марката в тази нова посока" - споделя дизайнерът Томи Хилфигър.

„Харесва ми, че това събитие събира в едно модата и спорта посредством запазената марка на Tommy, а именно неочакваният обрат.

Това беше перфектният начин да отбележа партньорството си с марката" - добавя Рафаел Надал./Lifestyle.bg