Южнокорейският феномен Сай, чийто хит Gangnam Style счупи всички световни рекорди по гледаемост в мрежата, се снима във видеореклама на шам фъстък, която ще бъде излъчена по време на ежегодния Супер Боул в САЩ на 3 февруари.Музикантът ще рекламира ядки от марката "Wonderful Pistachios", която не за пръв път привлича световни знаменитости, за да популяризира свои продукти. Досега шам-фъстъците на фирмата са били рекламирани от Снуп Дог, както и от анимационни герои като семейство Симпсън и жабока Кермид. Всеки от героите в рекламните клипове трябва да демонстрира свой уникален метод за разчупване и изяждане на костеливата ядка.

Ролята на "Wonderful Pistachios" ще бъде първата поява на южнокорейската звезда в американска реклама, като в рамките на рекламната кампания ще бъдат разлепени и около 50 хиляди билборда със Сай в САЩ, облечен в специален зелен костюм с цвета на шам-фъстъка.

По време на 30-секундната реклама рапърът ще изпълнява своя ултра хит, но с променен текст, който ще бъде съобразен с рекламирания продукт.

"Супер Боул е твърде голям за мен. Никога не съм мечтал да бъда певец на Америка, още по-малко съм си представял, че ще се появя на Супер Боул", коментира пред "Ю Ес ЕЙ Тудей" Сай, който преди време се видя принуден да се извини за свои антиамерикански прояви в миналото.