Джеймс Бонд може и да е един от най-популярните шпиони на света, но филмите за Агент 007 носят приходи на своите автори не само от продажба на билети. Любимият таен агент на Великобритания очевидно е и много добър продавач, тъй като новият филм от поредицата „Спектър" има най-голям брой продуктово позициониране от който и да е било друг до сега. За време в лентата са си платили цели 17 компании - от бирата „Хайнекен", през шампанското „Болинджър" и мобилните телефони „Сони" до часовниците „Омега", пише "Дейли мейл".

Освен относително новите рекламодатели на агента, в новия филм място намират и някои класически марки, придобили този свой статут отчасти именно заради Бонд. В „Спектър" отново виждаме любимата на шпионина марка автомобили „Астън Мартин". Въпреки това не липсват реклами и на други автомобили като „Рейндж Роувър" и „Ягуар".

Екшън филм от ранга на „Спектър" не може да не включва и оръжия. Именно от това се възползва и компанията „Зиг Зауер", чийто пистолети също намират място в лентата. Освен бирата „Хайнекен", в чийто реклами участва самият Даниел Крейг като Джеймс Бонд, и шампанското „Болинджър", сред другите любими марки алкохол на агента е и малцовото уиски „Макалън". То може да бъде видяно на маса в дома на агента.

Бонд пие и водка, а неговата марка е „Белведере". Освен техника, автомобили и алкохол, в „Спектър" има и много реклами на модни марки. Тоалетите на Бонд отново са дело на дизайнера Том Форд, но 007 може да бъде видян и в дрехи на „N.Peal", а сред другите рекламирани марки е и италианската „Мисони", съобщи бгнес.