След като избухна скандала с 10-годишната Тилен Блондо заради секси фотосесията й за Vogue, дойде ред и на Дакота Фанинг. За пореден път тя е забъркана в скандал с реклама. През 2007 г. бе направена фотосесия с 13-годишната Дакота Фанинг за спортната кампания Marc Jacobs.
Този път рекламата на парфюма Oh, Lola! с участието на Дакота предизвика разгорещени спорове. Дизайнерът Marc Jacobs описва новия си аромат като чувствителен, но рекламата за него накара някои по-чувствителни натури да изкажат мнението си. А то никак не е ласкаво.
На снимката се вижда актрисата, която позира с шишенцето между краката си. Според обвинителите това било сексуално посегателство върху звездата, която въпреки че е на 17 години, изглежда по-млада.
„Считаме, че бутилката, дължината на роклята и краката й привличат вниманието върху сексуалния аспект, а не върху рекламния," се твърди в изявлението на недоволните от рекламата.
От компанията, произвеждаща аромата, споделиха, че рекламата е „провокативна, но не е недостойна и накърняваща нечии интереси."
Матю
на 10.11.2011 в 17:31:53 #2Е, как може нито един пуритан да не се жегне от дължината на РЪКАВА на роклята?!?!? Не може така. Трябва ръкава да стига минимум до китката и от там нататък плътта да е покрита с ръкавица.
Dedo_Gosho
на 10.11.2011 в 16:19:00 #1Секс-скандала тук е, че тази малката е грозна като смъртта, вероятно ... Иначе тъпанарите оттатък океана се опитват да изкарат всичко "скандално", за да им се продава продукцията ...