Интерактивните видео продукции са все още прохождаща, но доста обещаваща ниша за платформи като YouTube и Netflix.

Първата по-голяма такава продукция бе "Black Mirror: Bandersnatch", в която зрителите имаха възможността да направляват решенията на главния герой и по този начин максимално да се доближат до действието.

Вчера YouTube пусна първия трейлър на собствения си опит за подобен продукт, който се нарича "A Heist With Markiplier".

Markiplier е един от най-големите създатели на съдържание в YouTube, като през 2017 г. самият той създаде подобна късометражна продукция, в която зрителите можеха да контролират развоя на романтична вечеря с ютюбъра.

Сегашният проект на Markiplier с YouTube oбаче обещава да бъде доста по-задълбочен и вълнуващ.

Сценарият се върти около обир, който може да има 31 различни края и се състои от общо 61 видеа, кореспондиращи с различните възможности на развитие на сюжета.

Зрителите ще могат да избират какво да се случва в хода на събитията и да изберат дали Markiplier ще живее, или ще умре.

Продукцията ще се появи на 30 октомври, като най-вероятно пълният пакет от възможности и клипове ще бъде платен.