Новината за оттеглянето на принц Хари и Меган Маркъл от английския кралски двор и задълженията им като членове на кралското семейство предизвика всевъзможни реакции. Освен яростта на кралицата, изненадата на широката общественост и подигравките на циниците, ходът на херцозите на Съсекс се оказа благотворен за рекламистите.
Източник: Facebook/NoSignalComunicareMale
Няколко бранда със световен обхват успяха да направят реклама на продуктите си, като ползват създалата се ситуация. Първи бяха IKEA Италия - те рекламираха кашоните си със слоган: "Меган и Хари, ние разбираме, че сте създадени за промяна."
Последва и Burger King, които намериха монархическите титли на двойката за особено подходящи за рекламата си.
Източник: Facebook/madovermarketing
"Скъпи херцози, ако си търсите работа, имаме нова корона за вас." В профила си в Twitter веригата за бърза храна пък сподели новината за оттеглянето на Меган и Хари от кралския двор с коментар: "Все още може да се храниш като крал с нас, Хари."
Източник: Facebook/madovermarketing