Поколението на т.нар. милениали (родените през 80-те и 90-те) се оказва доста интересна фокус група на куп изследвания. А като резултат от тях излизат различни изводи, някои от които доста ни озадачават.
Преди време, на базата на подобно изследване, стана ясно, че милениалите предпочитат да инвестират по-голямата част от парите си в пътувания, вместо в собствен дом. Затова все повече от тях живеят под наем (ако не са още в бащиния дом, разбира се), но пък всеки месец стягат куфарите за различна дестинация.
Източник: iStock
Превръщането на пътуванията в страст е разбираемо. Отвсякъде ни заливат примамливи оферти, а да се качиш на самолет често е по-изгодно от пътуване с влак или самолет. Платформи като Airbnb също подклаждат огъня на страстта към опознаването на света.
И така стигаме до едни нови резултати от едно ново изследване. То е по поръчка на компанията Contiki, която е специализирана в организирането на пътувания за лица между 18 и 35 години. И именно тях запитват колко точно е важно за тях да пътуват.
Източник: iStock
А отговорите определено ни изненадват, въпреки че сме наясно с тенденцията. 80% веднага се отказват от Netflix, 77% ще зарежат кафето, горе-долу толкова ще откажат алкохола, а 60% няма да вкусят въглехидрати.
Най-интересното в случая е, че цели 57% от анкетираните милениали са готови да спрат да правят секс за шест месеца, ако това ще им даде възможността да обикалят света без пари. Това си е, приоритети...
И отново виждаме нагледно, че смартфонът е много по-важен за нас дори от секса. Само 41% от милениалите са съгласни да се откажат от любимата технологична джаджа в името на безплатните пътувания, пише Travel and Leisure.