Често, за да създадем интерес към продукта си, не са ни нужни скъпа реклама и масирани пиар акции, а малко оригиналност. Точно това са използвали Casa Ceramica, за да покажат на какво са способни в работата си.
Манчестърската компания за фаянс използва елементарна оптична илюзия, за да привлече вниманието към дейността си и способностите си. Плочките във фоайето на шоурума й създават впечатлението за неравен под, по който трябва да минем внимателно, за да не се подхлъзнем.
В действителност става дума за елементарна оптична илюзия, а най-големият майстор в случая е човекът, проектирал всяка една от черно-белите плочки. Те са с такива размери, че да създадат цялостната "картина".
They are actual tiles pic.twitter.com/7HvTqz9jHP
— Casa Ceramica (@casaceramica) September 22, 2017
Както казахме, най-добрата реклама не изисква много средства, а малко ум. В Casa Ceramica очевидно го имат.