Да въздействаш върху хората си е изкуство. Приложната психология разполага с доста книги по темата, а не сa един и два примерите на хора, които го правят много успешно.
През последните години инфлуенсърите в социалните мрежи показват интересни места, тенденции и какво ли още не, посочва HYPEBEAST. И, логично, колкото повече последователи има един такъв човек, толкова по-привлекателен е той за големите брандове.
Източник: iStock
Изследването е установило, че "микро" инфлуенсърите, които имат между 10 000 и 100 000 последователи, са станали предпочитани от рекламодателите.
На следващо място по търсене са "макро" инфлуенсърите. Те разполагат с последователи в диапазона 101 000 - 500 000. Проучването показва също, че милениалите са основната група, към която са насочени рекламните кампании на инфлуенсърите, а най-предпочитаното място е Instagram.