Да въздействаш върху хората си е изкуство. Приложната психология разполага с доста книги по темата, а не сa един и два примерите на хора, които го правят много успешно. 

Какво е да си Instagram инфлуенсър

Лесно ли е да си Instagram инфлуенсър

И колко печелившо може да бъде

През последните години инфлуенсърите в социалните мрежи показват интересни места, тенденции и какво ли още не, посочва HYPEBEAST. И, логично, колкото повече последователи има един такъв човек, толкова по-привлекателен е той за големите брандове. 

Снимка 350661

Източник: iStock

 

Изглежда обаче, че нещата се променят и "мега" инфуенсърите, които имат между 501 000 и 1.5 милиона последователи, губят стойност за рекламодателите. Това посочва проучване, проведено от Launchmetrics.

Най-влиятелните хора в света под 40

Най-влиятелните хора в света под 40

Лидерите в света от поколението на милениалите

Изследването е установило, че "микро" инфлуенсърите, които имат между 10 000 и 100 000 последователи, са станали предпочитани от рекламодателите. 

По-различните инфлуенсъри

По-различните инфлуенсъри

Баскетболистите, променили играта

На следващо място по търсене са "макро" инфлуенсърите. Те разполагат с последователи в диапазона 101 000 - 500 000. Проучването показва също, че милениалите са основната група, към която са насочени рекламните кампании на инфлуенсърите, а най-предпочитаното място е Instagram