Дори не можем да си представим каква е атмосферата във Facebook към момента, след цяла година разкрития и скандали около нечистите практики на компанията.
Зукърбърг и платформата му бяха под непрестанен обстрел заради бъркането си в американските избори и лековатото си отношение към данните на стотици милиони хора.
Вчера компанията вдигна малък павилион насред Ню Йорк, където раздаваше горещ шоколад, значки с лайкове и убеждаваше минувачите, че данните им не се търгуват.
Facebook is hosting a “Privacy Pop Up” encouraging holiday shoppers in Bryant Park to review their privacy settings. pic.twitter.com/XionJJDcxF
— Michael Cappetta (@MCappetta) December 13, 2018
Както можем да се досетим, това е класически ПР опит да се замаже огромната каша, която Facebook си забърка. И също толкова лесно да се досетим е, че номерът изобщо не мина.
Според репортаж на Mashable, павилионът е бил предимно празен, като изключим мимолетния интерес на гражданите през първия час от появата му. На базата на кадри и коментари в мрежата смеем да отсъдим, че обстановката е била доста неуютна.
Целта (уж) е била да се обясни на максимално много хора как да съхраняват данните си правилно и как Facebook е напълно безопасно място за тази цел, благодарение на всичките си защити.
Случката бе посрещната от онлайн обществото с ехиден присмех и още повече недоверие към Facebook.