Наскоро Samsung обяви новия си водещ модел Galaxy S9 и интернет гръмна със заглавия, които твърдят, че S9 е твърде подобен на миналогодишния S8.
Със сигурност някои от тях имат право, тъй като приликите се виждат с просто око, без да е нужно да се взираме твърде много - дизайнът и усещането от S9 твърде много напомня тези от S8.
Но има нещо, което определено привлича вниманието и ни кара да се чудим дали да не посегнем към кредитните карти. Изглежда Samsung разчита точно на това, за да промотира новия си смартфон.
Тази седмица корейската компания пусна нова серия от рекламни видеа, които силно акцентират върху най-значимия детайл от телефона, а именно камерата.
Първото видео се фокусира върху способността на телефона да снима забавен каданс с впечатляващите 960FPS при резолюция от 720p. Тези характеристики позволяват да превърнем една секунда заснемане в 30-секундно видео. В промо клипа се вижда също, че телефонът възпроизвежда невероятни кадри, дори когато лещата на камерата е премрежена от водни капки.
Второто видео е може би още по-впечатляващо и показва какво е възможно да се произведе като изображение, благодарение на двойната апертура на S9. В рекламните кадри се вижда как телефонът реагира при наистина оскъдно осветление, когато се опитваме да заснемем нощното небе или близък пейзаж на смрачаване. И в двата случая камерата на S9 показва впечатляващи резултати.
Samsung публикува и трето видео, с което очевидно цели да изтъкне и друго водещо качество на смартфона си, а именно системата за AR емоджита. В клипа функцията изглежда, че работи добре и бързо и позволява моментно споделяне на лицето ви под формата на анимиран аватар.
Трябва да признаем, че дори и онези от нас, които не са фенове на марката или на Android базираните операционни системи, вдигат вежди и цъкат с език.