Водещият производител на компютърна периферия Logitech организира официално представяне на своите нови решения за видеоколаборация, където представители на медиите и бизнес клиенти имаха възможност да се запознаят с актуалните продукти от специализираното портфолио.

Събитието откри г-н Александру Мазилу, регионален мениджър продажби за Румъния и България. Той говори за все по-голямата ни нужда от общуване в личен и бизнес план, която изисква качествени решения. Г-н Мазилу подчерта, че продуктите за видеоконферентна връзка на Logitech са разработвани с мисълта за лекота при използване и осигуряване на оптимално качество на картината и звука - нещо с което марката отдавна е известна сред потребителите.

Според официално представените данни, продажбите на Logitech за фискалната 2015 г. възлизат на $2.11 млрд. Компанията доставя по 3 милиона продукта всяка седмица в 100 страни по целия свят, а времето от производството до доставката не надхвърля 2 седмици. На пазара на решения за видео конференции Logitech заема водещо място с инсталирани над 130 000 устройства за 2015 г. и се очаква този резултат да расте в бъдеще.

Г-н Мирослав Чавдаров, мениджър продажби за България в Logitech, представи в детайли портфолиото от професионални продукти за видеоколаборация. Тяхната достъпност ги прави все по-широко разпространени и при малкия бизнес, който все повече разчита на видео връзка за повишаване на ефективността и намаляване на разходите.

Основно място сред продуктите за видеоколаборация заемат камерите с вградени аудио възможности от фамилията ConferenceCam. Те покриват всички ниши от потребители като осигуряват възможности за връзка на екипи от 4 до 20 души. Камерите се характеризират с възможности за насочване и увеличение, широки ъгли на видимост - до 90 градуса и вградена хардуерна компресия на видео потока, което значително намалява изискванията към хардуера, към който са свързани. Най-голям интерес предизвика ConferenceCam Connect, която има възможност да работи на батерия, осигурявайки 3 часа работа при видеопредаване и до 15 часа на работа, ако се използва като говорител. Камерата е носител на множество награди, включително 2016 iF Design Award и Red Dot Product Design Award 2015. Освен това предлага и възможност за стриймване на съдържание от мобилно устройство, използващо Android или Windows платформа, към телевизор или проектор.

Особено внимание е обърнато на качеството на звука - интегрираните продукти ConferenceCam GROUP могат да улавят звук от разстояние до 8 метра като при това филтрират шума, елиминират ехото и автоматично усилват гласа на говорещия. Устройствата автоматично засичат от коя посока идва гласа и активират единия от четирите микрофона, за да осигурят високо качество на речта като същевременно отстранят околния шум.

В моделната гама на Logitech за видеоконференции присъстват и голям брой продукти за персонална и мобилна употреба - уебкамерите и слушалките с микрофон от бизнес серията на Logitech, и преносимата станция Speakerphone P710e, която осигурява качествена аудио връзка, и може да служи като стойка за таблет или смартфон.

"Ентусиазирани сме да предложим завършени решения за видеоколаборация, достъпни дори за малки компании. Считаме, че този пазар главоломно ще нараства, затова Logitech вече предлага богато портфолио от качествен хардуер за употреба в конферентни зали или персонално - дори в движение", каза Мирослав Чавдаров. "Нашите продукти са директно съвместими с всички популярни софтуерни продукти за видео връзка, вкл. Skype for Business, Cisco Jabber, Zoom и др.", добави той.