Все по-често ще започваме да говорим за стрийминг платформи, защото те се развиват с всяка изминала година. Успехът на Netflix накара всички да се замислят относно този тип услуга.
До края на годината очакваме Disney да пусне собствена стрийминг платформа, която със сигурност ще се превърне в директен конкурент на Netflix. Hulu обаче не мисли да се предава, а промяната в цената на абонаментите е едното доказателство.
Източник: Hulu
Другото е, че не престават да развиват услугите си. Последното потвърждение за това касае рекламите. Към този момент най-евтиният абонамент на Hulu позволява на потребителите да гледат цялото съдържание на стрийминг платформата, но трябва да се примирят с реклами.
През пролетта ще стартира нова политика относно рекламите за този абонамент. Ще ги има, разбира се, но само когато даден филм, сериал или шоу бъде поставен на пауза. Според Hulu, потребителите, които са тествали нововъведението са останали очаровани от него.
Защото по този начин рекламите не се натрапват, а биват поднесени по интересен начин. Първоначално рекламите, които ще бъдат пускани ще са на Coca-Cola и тоалетната хартия Charmin. Тази екстра, когато бъде въведена, ще бъде налична само за избрани филми, сериали и шоута.
Това е доста интересен ход от страна на Hulu и няма да бъде изненада, ако скоро и някои от конкурентите им въведе подобен тип реклама.