Кампанията на LG ‘Lights Out, Stars On’ в концертната зала Harpa в Рейкявик, Исландия, представи единствена по рода си телевизионна OLED технология с грандиозен концерт на тримата нашумели исландски музиканти - Ásgeir, GusGus и Ólafur Arnalds. Създадена, за да представи исландското Северно сияние по несравним начин на потребителите по целия свят, кампанията представи инсталация от премиум LG 4K OLED телевизори, генерирайки над 12 милиона гледания и над 360 000 интеракции с потребители и фенове.

Концертът ‘Lights Out, Stars On’ започна след кратко представяне от исландския поет и романист Андри Магнасон и известния технологичен блогър Луис Хилсентегер, познат от Unbox Therapy в Youtube. След това Ásgeir, GusGus и Ólafur Arnalds се изявиха на сцената един по един, като до тях OLED екрани изобразяваха красотата на исландското Северно сияние. Изображенията и видеото показани на 40 OLED телевизора с над 330 милиона пиксела допринесоха за уникалната атмосфера, създавайки незабравимо преживяване за 1000 гости.

Посетителите на Рейкявик ще могат да се насладят на OLED фотоизложбата до 20-и ноември. LG G6 OLED телевизори представят брилянтните 4К изображения, заснети от известен исландски фотограф. Фотографиите показват ултра-ясни OLED изображения на исландското Северно сияние, дивата природа, вулканичната активност, ледниците и други пейзажи. По този начин, изложбата се превръща в популярна атракция за жителите и посетителите на града.

Кампанията бе вдъхновена от събитие, което се случи в Рейкявик още преди десетилетие. По време на  сезона на Северното сияние през 2006 година, исландският поет и романист Андри Магнасон предлага на жителите на Рейкявик да се обединят и да направят красотата на нощното небе за първи път видима в рамките на града. Идеята на Магнасон е била хората от Рейкявик да видят Северното сияние и звездите на напълно черен фон.

Необходимо е било само да се елиминира светлинното замърсяване, за да могат хората от Рейкявик да видят сиянието в цялата му прелест. Затова само перфектно черният цвят на OLED телевизорите би могъл да увеличи до такава степен контраста и така да пресъздаде богатите образи на природния феномен. Телевизорите LG OLED осветяват индивидуално пикселите на екрана, като премахват необходимостта от изкривяващите образа LED подсветки. Без тези подсветки, OLED телевизорите възпроизвеждат перфектни черни изображения едновременно с ярки и реалистични цветове.

За да направи ‘Lights Out, Stars On’ наистина глобално събитие, LG подари във Facebook билети за събитието с включен пълен транспортен пакет до Рейкявик. Общо 4000 фенове се включиха в конкурса от няколко държави, като САЩ, Индия, Франция, Германия, Швеция и ОАЕ, като бяха избрани 8 победители. В допълнение, видеото на кампанията е гледано до момента от над 12 милиона човека и е регистрирано в топ 10 на седмичната класация на Advertising Age за вайръл видеа.

„Радваме се, че събитието ни в Исландия бе толкова успешно и привлече толкова много посетители и лидери на мнение”, заяви Браян Куон, изпълнителен директор на LG Home Entertainment Company. „Иновативността ни в телевизионните технологии позволи да създадем първия в света 55-инчов OLED телевизор през 2013 година. Нашето лидерство ни помага да проправим нов път за OLED технологията, като удвояваме продажбите всяка година до 2020.

Продължаваме да търсим креативни начини за подобряване на технологията и свързаността й с потребителите по целия свят. ‘Lights Out, Stars On’ е отличен пример за това как уникалните подходи помагат на компанията да достига до нови аудитории, на които еднозначно да представи предимствата на OLED.”