Предаването за кулинарна култура и мениджмънт „Кошмари в кухнята" се завърна в ефира на Нова за втория си сезон.
По данни на Нова телевизия, които се позовават на инфомация от независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen Admosphere, завръщането бие по рейтинг предаването по конкурентната bTV MasterChef, което стартира в началото на седмицата.
Според данните блъсъкът на шеф Манчев с проблемите в пернишки ресторант е гледан от 30.9% от всички зрители в активна възраст, които са били пред телевизионния екран от 9 до 10 часа вечерта. Втората телевизия отчита дял от аудиторията от 26.9% в същия часови интервал. „Кошмари в кухнята" отчита най-висок резултат и сред младата аудитория (18-34 години) - 30.4% от гледалите по това време са го предпочели, докато следващата телевизия събира около 26%.
През изминалата вечер за първи път „Кошмари в кухнята" по Нова и MasterChef по bTV се изправиха в пряка конкуренция за зрители в един и същ часови интервал (21:30-21:56). Резултатите показват категорично надмощие за предаването на Нова - 44% повече зрители в активна възраст са гледали „Кошмари в кухнята".
Нова е привлякла 33.6% от гледащите телевизия в посочения интервал, докато с кулинарното предаване по bTV са останали 23.3%.
Според данните на bTV, които се позовават на ГАРБ, дебютният епизод на MasterChef е събрал пред екраните над 1 милион души във вторник, 3 март.