Компанията Valve обяви, че предварителните поръчки на кооперативния им зомбишутър "Left 4 Dead" (PC, XBOX360) са надминали почти двойно тези на хитовата им геймколекция от миналата година "The Orange Box" (пакет от няколко игри включващ "Half-Life 2", "Half-Life 2: Episode One", Half-Life 2: Episode Two", "Portal" и "Team Fortress 2").

"Предварителните заявки на Left 4 Dead вече са 95% повече от тези на The Orange Box и ние вече се подготвяме за пускане на демоверсия и телевизионна кампания, за да захраним допълнително тази стремителна инерция", заявява в официално съобщение Дъг Ломбарди, вицепрезидента на Valve.

Компанията съобщава, че потребителите, които си поръчат предварително "Left 4 Dead", ще получат ранен достъп до демоверсията, една седмица преди излизането на играта на 11 ноември.

Ломбарди анонсира и стартирането на нов конкурс, подканващ феновете, да се снимат в креативни стойки пред улична реклама на "Left 4 Dead".

Снимките ще бъдат разгледани от съоснователя и изпълнителен директор на компанията Гейб Нюъл, като авторите на най-добрите 25 снимки ще получат безплатни копия от играта, а голямата награда ще е мощен геймърски компютър, сглобен от компанията AMD.

HiComm