Рекламната видеопродукция, в която се използват еротични елементи, стимулира мъжете да купуват стоки на завишени цени, предупреждава „Дойче Веле".

Най-лесно на хипнотизиращото влияние на рекламата с еротични елементи се поддават мъжете тип "мачо". Завишеният тестостерон кара мъжете да не се замислят за цената на стоката, сочи изследването на Университета в град Льовен.

„Мачовците обикновено са много придирчиви клиенти, но щом попаднат на реклама с полугола жена, стават като памук в ръцете на търговеца", твърди професорът по икономика Зигфрид Девит.

„Ако качите навсякъде плакати с изображения на жени по бельо или бански, мъжете по-често ще купуват тонизиращи и възбуждащи стоки, като цигари и алкохол, а също така сладки и филми", смята той.

Собствениците на будки могат в пъти да увеличат своите приходи, ако поставят на видно място снимки с разсъблечени мадами, доказват експертите.

Голите мъже, на свой ред, въздействат на потребителските навици на жените. Според професор Девит обаче, жените реагират повече на докосвания, отколкото на зрителни образи.