Диамантени пръстени, огърлици и гривни блестяха и отразяваха светлините на изискан черен фон на VIP парти в края на седмицата на елегантната тераса в хотел Феста София. Близо 70 персони от родния елит се насладиха на разчупеният поглед на дизайнера. Антонио Корвино представи бижутата си с много стил и финес.
През месец юни новата колекция ще бъде представена и на публиката в Милано, където рекламно лице ще бъде самата Виктория Бекъм.
Италианският дизайнер е роден в Парма, но работи и твори в Меката на италианската мода - Милано. Анотонио Корвино е завършил Академията за изящни изкуства в Парма, а по-късно е и преподавал там. Работи като дизайнер за големи италиански и френски бижутерийни марки с дистрибуция в най-елитните световни търговски вериги - Bloomingdales, Saks, Bergdorf, Goodman, Henry Bendel, Macy's и английския Harrods.
„Избрах именно България за представянето на тази колекция, защото вярвам, че тук има много ценители на изящните изделия, а освен това и получих безценната подкрепа на Хотел Феста София и г-жа Петя Славава," каза г-н Корвино пред журналисти минути преди да започне официалното представяне на колекцията.
Най-новата линия на италианския дизайнер - „Соспезо" е вдъхновена от емоцията между мъжа и жената от нежните чувства и стремежа за близост. Дизайнерът представи уникална технология на закрепване на диаманта към пръстена, при която камъкът „плува" във въздуха.
Антонио Корвино е собственик на агенция за реклама, маркетинг и комуникации, на дизайнерска лаборатория за бижута от известно време и на верига магазини, в които се продават неговите бижута.
Корвино има разработени 9 линии бижута. Всички диаманти в бижутата на Антонио Корвино имат Kimberly Process Certification Scheme KPCS. Това означава, че те са от така приетите "чисти" диаманти. KPCS е създаден под егидадата на ООН като целта му е да бъде спряна търговията със скъпоценни камъни в страните от "третия свят" или с така наречените "кървави диаманти".