След категоричния успех на NOVA в първата част на иновативния есенен сезон 2 в 1, медията затвърди лидерската си позиция и със старта на втората част на сезона. През изминалата седмица в ефира на NOVA успешно и с преднина стартираха три предавания: Bake Off: най-сладкото състезание", "Мис Пепеляшка" и "Аз обичам България". С това медията не само се доказва като абсолютен и предпочитан избор, но и продължава тенденцията да предлага разнообразно, качествено и иновативно съдържание на зрителите.
Най-родолюбивото предаване "Аз обичам България" се завърна на екрана с изключителен успех. В петък вечер то бе категоричният избор на активното население 18-49 години, като е предпочетено от 33.8 % от зрителите, което е с 51% повече от втората по гледаемост телевизия bTV по същото време и постига над 11 пункта по-голям аудиторен дял.
Още по-убедителни резултати предаването постигна сред най-трудно достъпната по-млада аудитория 18-34 години, където преднината пред втората по гледаемост телевизия bTV е цели 89%, а делът на тази аудиторна група е над 17 пункта по-голям. Над 16 пункта пък беше преднината на NOVA сред активното градско население, което възлиза на 74% повече зрители пред екраните за времевия интервал на петъчното шоу, в сравнение с втората по гледаемост телевизия bTV.
pepa-radeva
на 22.11.2016 в 15:48:06 #1ДЕЙСТВИТЕЛНО ПРЕДАВАНЕТО Е ХУБАВО, НО ТРЯБВАШЕ ВОДЕЩИТЕ ДА СЕ СМЕНЯТ ОСОБЕНО ОПЕРНИЯ МУХЛЬО. ТО БИВА БИВА АМА ТОЛКОВА ТЪПО ДА Е НЕГОВОТО УЧАСТИЕ НЕ ОЧАКВАХ. НЕ КАНЕТЕ ТАКИВА ОТРЕПКИ КАТО ГЪМОВ, ВСЕ ГЛЕДА ДА НАПРАВИ НЯКАКВА ЩУРОТИЯ И САМО ОБЕЗЛИЧАВА ХУБАВОТО ПРЕДАВАНЕ. ВОДЕЩАТА Е ПРЕКРАСНА. ВРАЗУМЕТЕ ВОДЕЩИТЕ НА ОТБОРИТЕ ДА НЕ ПРАВЯТ ИЗЛИШНИ ЗОЛУМИ ЗАЩОТО ЗАРАДИ ТЯХ МОЖЕ МНОГО ХОРА ДА СЕ ОТКАЖАТ ДА ГО ГЛЕДАТ.