Малин Кръстев умира три пъти и изпива четири бутилки вино за два часа и двадесет минути, колкото трае премиерният спектакъл „Кола Брьонон" от Ромен Ролан в Младежкия театър. Не е лесно човек да преживее толкова пъти смъртта си, но виталният майстор дърворезбар (Малин Кръстев) излиза като птицата феникс всеки път от пепелта по-силен и с нова енергия за живот, пише в. Монитор.
Него не може да го огъне нито онази с косата, която „жъне" с чумната епидемия, нито четирите пожара на къщата му, нито свадливият характер на съпругата му (Станка Калчева). Веселият бохемски нрав на французина му помага да гледа по-леко на живота независимо от отчуждението на синовете му и предателството на приятелите му. Дори като грохнал старец Кола Брьонон не губи любопитството към новото и непознатото. Така на кратко звучи резюмето за новата постанова...
В театралните среди обаче започнаха груби подмятания, че Малин Кръстев играел всъщност себе си, защото била всеизвестна страстта му към чашката, научи Lifestyle.bg. Дори ако се вярва на клюките преди време именно алкохола застрашавал мястото му в шоуто за гафове "Господари на ефира"! За да не остане без работа, Кръстев се опитал да превъзпита вредния си навик, но въпреки това не отказал пиячката, коментират негови колеги.
Иначе постановката на Владимир Люцканов е замислена като мащабно платно на големия нидерландски художник Питер Брьогел. Той обича да изобразява живота на селяните такъв, какъвто го вижда през ХVI век. Къщите в техните села са с огромни наклонени покриви от слама, между тях тичат деца, животни, някои се смеят, други се ругаят, трети вършат ежедневната си работа. Облечени са със смешни конусовидни шапки и бонета, широки фусти и тесни панталони. Многофигурните композиции на Брьогел целят да ни внушат колко безкрайно е жизнелюбието на народа. Подобна картина се е опитал да пресъздаде и Владимир Люцканов на сцената на Младежкия театър чрез образа на Кола Брьонон, неговото семейство и съселяни - кюрето, гостилничарката, нотариуса, кмета и бръснаря.