Стрийминг войни се водят не от вчера. И за който не го е разбрал, в този вид услуга за достъп до съдържание е и бъдещето - особено след пандемията.
В битките за върха в стриймването Netflix е отдавна познат ветеран, който се опитва да остане на върха при платформите за филми и сериали.
Spotify също прави всичко възможно, за да увеличава абонатите си и да е на върха при музиката. За целта, разбира се, трябват смели действия и инвестиции, а шведската компания е готова и на двете.
От Billboard разбираме, че през първата половина на 2021 г. Spotify ще стане достъпна и в Южна Корея - пазар, който не е никак малък, но до момента ѝ убягваше.
Източник: iStock
Но и в Южна Корея шведската компания ще срещне сериозна конкуренция, защото там в момента властват YouTube и местната стрийминг платформа Melon.
За да има планът по-големи шансове за успех, Spotify ще започне да бъде достъпен и в Русия и още няколко европейски страни.
С разширяването музикалният гигант ще се бори за вниманието на около 250 нови и потенциални слушатели и абонати.