Porsche Design ще представи нови маратонки Puma, вдъхновени от култовият спортен автомобил Porsche 911 Turbo. Изненадващото в случая е, че лимитираният модел спортни обувки ще може да бъде купен онлайн само в продължение на... 2.7 секунди.

Новите маратонки са част от цяла кампания, в която Porsche и Puma си партнират. Общо двете компании са разработили две отделни "колекции" с 8 различни модела маратонки, като времевият отрязък от 2.7 секунди не е подбран случайно. Точно толкова е необходимо на последното Porsche 911 Turbo, за да се ускори до 100 км/ч.

Снимка 505227

Източник: Porsche

Ето как ще протече кампанията. В период от малко повече от три дни, специален бутон за покупка ще се появява под всеки един от осемте модела, изложени в официалните сайтове на Porsche Design и Puma. Бутоните ще са видими единствено в кратки интервали от по 2.7 секунди, което означава, че трябва да сте много бързи, за да сложите чифт във виртуалната си количка. След това, желаещите да се сдобият с ценната стока, ще разполагат с ограничено време от 15 минути, за да финализират поръчката си. Цената е фиксирана на 150 долара за чифт.

Добрата новина е, че разполагате с цели три дни, за да разгледате добре моделите и да изберете кой точно ви харесва най-много. През останалото време явно ще трябва да се заредите с търпение и доста кафе.

Снимка 505215

Източник: Porsche Design

Първата колекция се казва Air Cooled Collection и четирите модела в нея са базирани на модела Puma Future Rider и са вдъхновени от класическите модели с въздушно охлаждане на 911 Turbo - Type 930 3.0 L и 3.3 L, Type 964 и Type 993.

Снимка 505218

Източник: Porsche Design

Втората колекция пък е озаглавена Water Cooled Collection и обединява четири модела кецове, базирани на модела Puma Speedcat и вдъхновени от по-новите версии на 911 Turbo с водно охлаждане - Type 996, 997, 991 и 992. Всички цветове са директна препратка към класическите модели на Porsche.

Снимка 505216

Източник: Porsche Design

Кампанията стартира на 17 ноември, а за тези, които не са уверени в бързата си реакция с мишката онлайн, двете компании са измислили втори вариант. Моделите ще се предлагат в няколко добре подбрани магазина в Щатите: основният магазин на Puma в Ню Йорк, магазините на Porsche Design в Лос Анджелис, Маями и Хюстън, както и в Porsche Experience Center локациите в Атланта и Ел Ей.