В най-новата си и последна рекламна кампания Валентино скрива изцяло лицата на моделите си. Дали от коса, или от стратегически поставени аксесоари, физиономиите на манекенките остават мистериозно забулени.

Напоследък тенденция сред модните дизайнери стана вкарването на знаменитости към познатия арсенал от професионални модели за рекламните кампании. Използват известното лице като това, което "продава". Може би затова Валентино изразява бунта си именно срещу тази нова мода.

Самата цел на моделите е да служат за показване на облекла. Причината за тяхната височина и слаба фигура е всеизвестна - дрехите трябва да изглеждат така, сякаш висят на закачалката.

Днес обаче модните дизайнери се опитват да прехвърлят фокуса от дрехата върху жената, която я носи. Нищо чудно, че това довежда до нови спорове за проблемите на хората със самочувствие.

Независимо от това колко рокли на Balenciaga или джинси на Pepe Jeans носиш, нищо няма да направи лицето ти да изглежда като това на Дженифър Конъли, или на Сиена Милър.

Може би Валентино се връща обратно по пътеката на модата. Вероятно той е възнамерявал да използва моделите за да показва дрехи, които всеки може да носи, а не облекла, които карат звездите да заблестят.

"Мисля, че едно от ключовите неща, към което ние се стремим с тази кампания, е да накараме жената да се почувства по-земна; стилна, но не тотално недосегаема", споделя Раул Мартинес, изпълнителен директор в AR. "Усеща се блясъкът, който носи марката Valentino, но той е постигнат по един по-съвременен начин."

За кампанията Валентино използва бившите супермодели Amber Valetta и Shalom Harlow.

Тя ще се появи за пръв път на страниците на февруарския брой на списание Vanity Fair.