Когато чуем за тези чантички, най-вероятно не ни връхлитат особено приятни спомени и асоциации. Те се появяват за първи път като част от облеклото още на средновековния европеец. Тогава дрехите или нямат джобове, или са зашити. Първите чантички са от биволска кожа и се използват от шотландските фермери, предава Vice.

Gucci и Chanel пък са иноватори сред модните брандове, като започват да произвеждат аксесоара през 90-те и той добива по-изтънчен привкус. Дуейн Джонсън-Скалата пък е една от първите звезди, които промотират новата мода, още през 1994г.

Снимка 357195

Източник: Facebook / The MVTO

Днес, напълно в духа на модното правило, че всяко ново е добре забравено старо, обръщаме поглед отново към тези чанти.

Те вече не се свързват с покупка, направена на някой пазар, а се завръщат с предложения от различни модни марки, които не сa по джоба на всеки. Чантите тип банан претърпяват две промени - вече не са запазена марка за мъжете, както и не намират място само на кръста.

Все повече дами залагат на удобството им, а господата предпочитат да ги носят на едно рамо, като добрите стари "диагоналки". Някои дамски модели разбираемо са с малко по-големи размери. Предлагат се в различни цветове, за да можем да ги съчетаем с облеклото. Някои са с пайети, други с флорални мотиви.

Всичко актуално при дамските чанти се пренася и при тези тип банан. При мъжете се залага предимно на логата на модните брандове. Разбира се, подобен аксесоар няма как да се съчетае със строг костюм и е част от една спортна визия, най-вече за дните далеч от офиса.

Supreme, Balenciaga, Louis Vuitton, Chanel, Adidas, Nike и много други гиганти в модния бизнес си харесаха тенденцията с чантичките на кръста и й вдъхнаха нов живот. На нас ни остава само да изберем този модел, който най подхожда на стила ни.

Разбира се, всяка тенденция бива пречупена и през една по-забавна призма. Така някой майтапчийски ум е създал тези забавни чантички, с които със сигурност няма да останем незабелязани. Ако ни стиска да ги носим.