Moët & Chandon обяви на 13 януари новата глобална рекламна кампания с участието на Скарлет Йохансон, звездата която е лице на марката от Март 2009. Кампанията е заснета от прочутия британски фотограф Тим Уолкър през есента на 2010.

Като правят връзка с първата рекламна кампания на Moët & Chandon, която представи Скарлет Йохансон като първата звезда посланик на марката, новите фотографии на Уолкър акцентират върху богатото наследство и опит на водещата марка шампанско в света.

"Moët & Chandon, най-обичаното шампанско от 1743, е универсален символ на радостта от живота и успеха. Тази нова кампания изтъква завръщането на неизменната елегантност и блясък, които са присъщи и на Moët и на Скарлет" каза президентът и CEO на Moët & Chandon Даниел Лалонд.

Кампанията е заснета по повод на събитието, организирано от Moët & Chandon, "Почит към наследството" през септември 2010. Трите визии на кампанията изобразяват Скарлет Йохансон в Трианон - внушителна резиденция построена от Жан Реми Моет между 1805-1817 в имението на Moët & Chandon в Еперне, Франция. Като комбинират екстравагантна постановка с романтични мотиви, фотографиите отразяват уникалния стил на Уолкър.