Нямаме съмнения в големите амбиции на Меган Маркъл да се развива като инфлуенсър и бизнес дама. И до момента стореното от нея в тази посока очевидно е успешно.
Това показва статистиката на Netflix, където през март излезе лайфстайл поредицата й With Love, Meghan, в която тя показваше рецепти, демонстрираше здравословен начин на живот и пръскаше добро настроение.
With Love, Meghan е на 383 място по гледаемост в стриймийнг платформата с 5.3 милиона гледания. Документалната поредица на съпруга й принц Хари за полото Polo e значително по-назад на 3436 място с 500 хил. гледания.
Очевидно е, че доста хора са харесали шоуто на херцогинята на Съсекс. Разбира се, то няма как да се мери с тоталните фаворити в Netflix - Adolescence със 145 милиона гледания, втори сезон на Squid Game със 117 милиона и третия сезон на корейския сериал със 72 милиона.
Меган Маркъл беше домакин и продуцент на With Love, Meghan, като самото шоу беше снимано в Монтесито, където тя живее с принц Хари и децата им, но не в реалния дом на семейството.
Очевидно шоуто е било достатъчно успешно за стрийминг платформата, защото беше подновено за втори сезон, а снимките му вече текат. Първият му потвърден гост Криси Тейгън.