На 20 юни Меган Маркъл пусна втора порция продукти от своята лайфстайл марка As Ever, и както очакваха феновете й, тя отново се разпродаде много бързо.
След като първата продуктова селекция на As Ever се разпродаде за 45 минути през април, втората също се изчерпа в рамките на минути. Тя включваше осем продукта — шест от оригиналните и два нови. Вместо малиново сладко, този път потребителите можеха да закупят кайсиево, а медът с медена пита беше заменен с ароматен портокалов мед.
В същия ден Меган Маркъл обяви, че разширява дейността си към алкохолната индустрия с розе As Ever. Виното ще бъде пуснато в продажба на 1 юли - точно навреме за летните събирания, както подчертават от екипа ѝ.
Новото розе е описано като "бутикова селекция" с меки нотки на костилкови плодове, фина минералност и дълъг послевкус. Изборът на дата за пускането му - 1 юли, не е случайна: това е рожденият ден на покойната принцеса Даяна и датата, на която принц Хари за първи път се свързва с Меган през 2016 г., припомнят MSN.
Меган Маркъл сподели в Instagram: "Толкова много любов е вложена в това... и нямам търпение да го споделя с вас." С това ново начинание тя не само разширява марката си, но и добавя личен емоционален щрих към всяка бутилка розе, която ще продаде.