Меган Маркъл спокойно може да мине за пример за успешен бизнес план - от второразрядна актриса в Холивуд тя успя да стане член на британското кралско семейство, след което да започне да развива различни свои инициативи, превърнали я в знакова фигура в съвременния свят.
Оказва се, че усетът й за стил пък е успял да помогне на други бизнеси. Създателките на марката етично произведени бижута Kimai Сидни Нюхаус и Джесика Уорч разказват пред предаването Dragon"s Den на ВВС, че именно Меган им помага да успеят.
"Стартирахме сами бизнеса си от нищо, но два месеца по-късно Меган Маркъл сложи едно от нашите бижута, с което печалбите ни значително се увеличиха, и внезапно спечелихме 1.2 милиона долара", признава Уорч.
Става дума за модел на обеци на Kimai, които херцогинята на Съсекс носи в началото на 2019 г., когато е бременна с първото си дете от принц Хари. На въпрос на водещия как са накарали Маркъл да носи тяхно бижу, отговорът също е любопитен.
Източник: GettyImages
Меган с обеците на Kimai през 2019 г.
"Пращахме "студени имейли" - вярваме в тях. По този начин се сдобихме и с инвеститорите си." "Студените имейли" са маркетингов прийом, при който изпращаме информация за продукта или услугата си на хора и организации, с които нямаме директен контакт или връзка.
Kimai са белгийска компания, която произвежда бижута от лабораторно произведени диаманти и рециклирано злато. Устойчивите практики очевидно са се понравили на Меган Маркъл, която е клиент на марката и до днес - на горната снимка също е с техен модел.