Стачката на сценаристите в Холивуд забави работата по доста кино и телевизионни продукции. Сред тях се оказа и четвъртият сезон на Emily in Paris - един от най-свежите продукции на Netflix в последните години.
Докато чакаме новите епизоди обаче, Емили (в ролята е Лили Колинс) се включва в маркетинг стратегията на американския спринтьор Ноа Лайлс за Олимпийските игри в Париж това лято. Краткото видео е част от промоционалната кампания на NBC Sports.
В него Лайлс е облечен в състезателен екип, създаден от Пиер Кадо - фикционалният дизайнер от сериала. След като той финишира на първо място, Емили отваря бутилка шампанско Champere - отново измислен специално за сериала продукт.
Олимпийските игри в Париж ще се състоят между 26 юли и 11 август тази година, а параолимпийските - между 28 август и 8 септември. Междувременно сме в очакване на четвъртия сезон на Emily in Paris.
"Алфи все още ли е с разбито сърце? Ще получи ли Габриел своята звезда Мишлен? Минди и групата й ще отидат ли на Евровизия? Ще продължи ли новата стара любов на Силви? И въпросът, който вълнува всички ни: ще се съберат ли Емили и Габриел?" На тези въпроси Лили Колинс обеща да получим отговори в новия сезон според Deadline.