Пандемията обърка плановете на много компании. Едни бяха принудени да затворят, а други набързо да се преориентират към възможностите на дигитализацията. Редица луксозни модни къщи също изневериха на традициите си и се фокусираха върху онлайн присъствието си.

Balenciaga, Afterworld: The Age of Tomorrow и как брандът представи колекция есен 2021

Balenciaga представи колекцията си във видео игра

Брандът се заигра с колекцията си есен 2021

Луксозният бранд Bottega Veneta неслучайно държи високо летвата още от 1966 г. и една от причините е, че през годините успява да е в крак с новите тенденции. Не само на подиума.

По-рано тази година модната къща изчезна мистериозно от социалните медии. Профилите й в Instagram, Twitter и Facebook бяха напълно изтрити и си помислихме дали това не е краят, или е просто моментен технически проблем.

За радост на всички, брандът се завърна на онлайн небосклона с поредното креативно решение.

Явно през трите месеца отсъствие креативният директор Даниел Лий и екипът му са умували как да представят последните си колекции по един по-нестандартен и цифров начин. Защото наскоро Bottega Veneta качи в Интернет първото издание на своето последно творение - дигиталното списание Issued by Bottega. 

То съдържа близо 100 страници и е нещо средно между каталог с продуктите на луксозната марка и цифров зин, изпъстрен с невероятни визуализации и пронизващи фото истории.

И не само. На някои от страниците се появяват и прочути лица, между които и носителката на Грами - Миси Елиът.

По всичко личи, че това е само началото на Issued by Bottega, защото от бранда изрично уточняват, че е "Първо издание".