Колко бляскаво може да започне новата ни година? Едва ли толкова, колкото на Шер. Една от иконите на поп музиката в последните десетилетия демонстрира бляскав външен вид не в една, а в две нови рекламни кампании.
75-годишната Шер е лице на M.A.C и Ugg в различни, но доста впечатляващи визии.
За козметичната компания певицата е част от кампанията Challenge Accepted, където заедно с хип хоп дивата Saweetie поощрява феновете да покажат въображение в грима и да споделят резултата, придружен с хаштаг #macchallengeaccepted.
Именно във връзка с работата си с M.A.C Шер разказва пред People, че разбира тенденцията за естествена красота и външен вид, но не й е фен. "Сивите коси стоят страхотно на някои жени. Аз обаче никога не бих ги допуснала", споделя певицата, която в момента е гарваново черна.
Тя казва също, че гримът и външният ни вид са начин да се забавляваме. "Да, взимала съм някои нелепи решения в това отношение, но не ми пука. Харесвам как съм изглеждала винаги."
Втората кампания за 2022 г., в която Шер участва, е на популярния австралийски бранд за обувки Ugg. Противоположно на козметичните визии, тук виждаме Шер, която се наслаждава на удобството и красотата на дома си. И наистина изглежда забележително.