Селена Гомес вече сподели колко са високи изискванията към нежната половина относно облеклото, но недоволството й явно е далеч по-генерално.
В момента тя е вдигнала мерника на цялото общество. Причината е в постоянния натиск хората да изглеждат по определен начин и това, което показват, все да не е достатъчно.
Изпълнителката на хита "Lose You To Love Me" казва, че мисията на козметичната й марка Rare Beauty е да се пребори именно с всички тези завишени и нереалистични изисквания за красота. "Да промени статуквото."
Едва ли ключът към успешното изпълнение на мисията е в самите съставки на продуктите за разкрасяване. Предполагаме, че тайното оръжие на компанията й е в средствата (1% от продажбите), които отделя за финансиране на фонда й Rare Impact.
Целта на благотворителната организация е да предоставя услуги за подобряване на психичното здраве в общностите, където такива или липсват, или са недостатъчни.
"От личен опит видях как тези невъзможни стандарти за красота оказват ефект върху психичното ми здраве и познавам много хора, които се се чувствали по същия начин", споделя още Гомес пред Stellar.
28-годишната звезда вярва и в негативното влияние на социалните медии. Тя упорито насърчава служителите на Rare Beauty да не поглеждат социалните медии Instagram и Facebook през почивните дни.