В края на миналата седмица Риана пусна своята колекция бельо заедно с модната марка Fenty - Savage X. Освен че артикулите са доста провокативни, но за сметка на това на сравнително достъпни цени, новото бизнес начинание на певицата привлече вниманието и с друг аспект - разнообразието.
И не толкова в моделите, които са си над 90, колкото с идеята всяка дама да може да намери своя артикул. Със своите общо 36 размера и седем телесни нюанса, Риана безспорно доказа, че знае как се става любимка на всички.
Сама певица също не бе пощадена от коментари, че е качила килограми. На представянето на линията бельо тя се появи със секси нощница, която разкри голяма част от тялото й. А Риана е скри своето самочувствие и гордостта, с която носи извивките си.
Именно тя иска да предаде и на своите клиентки. И в линията си козметични продукти Рири заложи на разнообразието от цветове при фон дьо тените, за да могат и дамите с шоколадова кожа да намерят най-подходящия продукт.
А сега на пазара са сутиените, които да пасват идеално както на жените с млечнобяла кожа, така и на цветнокожите. Хитър маркетингов трик или борба с расизма и дискриминацията - нека всеки сам прецени.
Но е важно да споменем, че в социалните мрежи вече се завихри вълна от недоволство срещу номерацията на бельото, която не отговаря на размерите на дамите. Така че, желаният ефект може и да не бъде постигнат.
Още по темата
Историите от днес
Бизнес
Новини
Lifecafé
Коментари (0) СортирайКоментирай