В последната си рекламна кампания adidas вади на преден план хората такива, каквито са - различни.

За лица в клиповете марката използва обикновени младежи - скейтбордисти, артисти, изпълнители, модели. В 15 секунди всеки от тях разказва за това, което го прави различен от всички останали и определя собствената му идентичност.

Посланието, което марката оправя, е всеки да бъде и да отстоява себе си, без значение дали обществото го приема, или не. То обаче не остава без последствия.

Арвида Бистрьом е на 26 години и е един от героите в реклама. Роденото в Стокхолм момиче работи като модел и в социалните мрежи е известна с нетърпимостта си към стереотипите. Нещо повече, Арвида винаги прави всичко възможно, за да покаже своето отношение към предразсъдъците на обществото. Заради това си свое поведение тя получава всякакви реакции - и положителни, и отрицателни. Някои, дори крайни.

Наскоро в своя профил в Instagram Арвида Бистрьом обяви, че получила заплахи за изнасилване. Повод е точно рекламният клип за adidas, в който тя участва.

Във видеото Арвида се обявява против обезкосмяването при жените, като споделя, че макар обществото да определя кое е женствено и кое - не, всъщност, всяка жена може да бъде женствена по свой начин. И... показва своите окосмени крака.

Дали това е естетически издържано, или не, в крайна сметка е въпрос на лична интерпретация...