Меган Маркъл може и да е херцогинята на Съсекс, но вече спокойно може да се окичи и с титлата "кралицата на подкастите". Защото още с първия епизод на собствения си успя да разбие рекорди.
Archetypes се превърна в най-слушания подкаст на Spotify.
Той се излъчва ексклузивно по аудио стрийминг платформата и задмина обичайния най-слушан Джо Роугън с неговия The Joe Rogan Experience в шест отделни региона - САЩ, Великобритания, Канада, Ирландия, Австралия и Нова Зеландия.

Източник: GettyImages
Джо Роугън
Първият епизод на Archetypes беше излъчен на 23 август и в него Меган Маркъл разговаря с приятелката си и тенис легенда Серина Уилямс за стереотипите по отношение на жените в обществото.

Източник: GettyImages
Това е и концепцията на целия подкаст - "дисекция, изследване и дискредитиране на етикетите, които пречат на развитието на жените", цитират Меган от Los Angeles Times. В следващия епизод на Archetypes херцогинята ще разговаря с Марая Кери.