Когато през 2019 г. Кортни Кардашиян лансира лайфстайл сайта си Poosh, много хора намериха поразителна прилика с Goop - медията и бранда на Гуинет Полтроу. Това породи и спекулациите, че двете известни дами са в конфликт.
Да, но не са - Кортни и Гуинет дори пускат общ продукт.
От Harper's Bazaar съобщават, че двата бранда ще продават една ароматна свещ. Подобно на прословутата свещ с аромат на вагината на Гуинет, и тази има провокативно име - This Smells Like My Pooshy.
Ароматната й композиция включва черна гардения, здравец, зелен пипер, иланг-иланг, а цената й е 75 долара за голяма свещ и 20 долара - за мини варианта. Налична е за поръчка и от двата сайта - Goop и Poosh.
Пускането в продажба на This Smells Like My Pooshy съвпадна с излизането на епизода на риалитито The Kardashians, в който участва Гуинет Полтроу.
"Използваме това сътрудничество, за да покажем, че под слънцето има място за всеки, който се занимава с уелнес и здраве. И че не е задължително жените и брандовете им да са в постоянна конкуренция", пише Кардашиян на сайта на Poosh.