За четвъртa поредна година стартира единствената потребителска класация в България - „Любимите марки". Инициативата този път се провежда от списание „Business Lady". Тя е израз на предпочитанията ни към дадени брандове в различни отрасли, и дори на истинска емоционална привързаност към конкретните марки, които наистина биха ни липсвали, ако изчезнат от пазара. В нея могат да гласуват единствено крайни потребители на www.mylovemarks.eu

Подбрани са 25 категории, от които всеки участник има възможност да определи коя е неговата любима марка. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, ще бъде броят на подадените гласове. Потребителите гласуват в няколко етапа, а победителят ще бъде обявен на 26-и април.

Първи етап (19-26 март 2012 г.) - номиниране. В предварително селектирани 25 категории, всеки потребител след регистрация номинира (изписва) любимите си марки в минимум 16 категории. След като номинирането приключи, във всяка категория остават по 6 марки с най-голям брой номинации.

Втори етап (02-12 април 2012 г.) - гласуване по номинираните марки. Във всяка категория се гласува за максимум три от шестте марки в минимум 20 категории. В сп. Business Lady ще се публикуват класиралите за финал брандове. Тези общо 75 марки отиват на трети етап в борбата за първо, второ и трето място в категорията си.

Трети етап (16-26 април 2012 г.) - финално гласуване, класиране и награждаване. В последния етап от класацията се гласува за 1 от 3-те марки във всяка категория, като гласуването ще завърши със специална церемония на 26 април 2012 г. Тогава ще бъдат обявени и наградени марките във всяка една от категориите, според класирането им.

Голямата награда - Grand Prix и титлата „Любима марка за 2012 г." ще бъде връчена на марката, получила най-много гласове.

Всички брандове, класирани на първо място в категорията си, ще имат възможността да получават правото да се наричат „Любима марка в България", като се уточнява и категорията. Управляващият или бранд-мениджърът от съответната компания ще получи награди от сп. Business Lady - почетна грамота за марка №1 в отделната категория, награди от спонсорите и право на 50% отстъпка за рекламна публикация в изданието.

Потребителите номинират или гласуват чрез линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове не се отчитат, а марките, които се класират за последните два етапа, не могат да бъдат спонсори или партньори на събитието. За първи път тази година се включва категория телевизия и отпада категория печатни медии.

 

Ето и отделните категории:

1. високоалкохолни напитки
2. нискоалкохолни напитки
3. безалкохолни напитки
4. захарни и шоколадови изделия
5. хранителни продукти
6. парфюми
7. козметика
8. облекла и обувки
9. бг сайт
10. черна техника
11. бяла техника
12. спортни стоки
13. мобилни телефони, смартфони
14. автомобили
15. мотоциклет
16. it продукти
17. заведения за обществено хранене
18. финансови институции
19. електронни медии (web)
20. радио
21. телевизия
22. интериор и обзавеждане
23. телекомуникации
24. застрахователи
25. български футболен отбор

Нека гласуваме, за да разберем кои са марките, които ни вдъхновяват :www.mylovemarks.eu