По принцип не е някаква тайна, че известните личности се радват на по-голямо внимание и внимателно обслужване, когато трябва да се настанят в хотел или пък са на летището например.
Е, може и така да е, но това невинаги е така. И Елизабет Хърли го знае много добре. От профила на Хърли в Twitter става ясно, че е имала премеждия на летището и не е останала никак доволна от обслужването на British Airways.
Оказва се, че актрисата е била на летището в Антигуа, а полетът ѝ е бил отложен с цели 20 часа. Но за това време тя и спътникът ѝ са останали без храна и вода. В Twitter тя се опитва да привлече вниманието на British Airways, с които очевидно е трябвало да пътува, но без особен резултат.
Still stranded- no food, water or hotel. Pretty dodgy service @British_Airways
— Elizabeth Hurley (@ElizabethHurley) December 20, 2022
Отговор от авиокомпанията е имало, но не и някакво по-конкретно съдействие. В последния си туит Елизабет Хърли отново се оплаква от обслужването и пояснява, че най-сетне след 12 часа, прекарани на летището е успяла сама да си хване такси и да се махне от там.
Still nothing from @british_airways. Extraordinary service! Finally, managed to find a taxi ourselves to escape airport after more than 12 hours with no food or water #avoidflying
— Elizabeth Hurley (@ElizabethHurley) December 20, 2022
От Fox News разбираме, че Хърли не е била единствената, която в този ден е изпитала проблеми с летенето с British Airways, защото тогава авиокомпанията е изпитвала сериозни технически проблеми, които са наложили масово отлагане на полети в САЩ и Карибския регион.