Съвсем неусетно си измина почти една година, откакто Дуейн Джонсън реши да влезе в бизнеса с алкохол с текилата си Teremana.
Но не направи като друго свои колеги и просто да закупи съществуващ бранд, а го създаде от нищото. И понеже всичко, с което се захваща, е успешно не се съмнявахме, че Teremana ще бъде.
И ето че по-малко от година след пускането на текилата в продажба тя успя да разтърси индустрията. Според Forbes, Teremana е на път да надхвърли 300 000 продадени 9-литрови каси (единица, приета от индустрията, за измерване на продажбите).
И това си е рекорд, с който текилата на Скалата се превръща в най-продаваната спиртна напитка в първата година от пускането си на пазара.
В профила си в Instаgram Джонсън дори дава сравнение с Casamigos - текилата, която притежаваше Джордж Клуни. Според Джонсън, продажбите на текилата на Клуни са били около 175 000 9-литрови каси.
Този успех обаче не главозамайва актьора, защото е решил да създаде бранд, който да остане за поколенията след него. А това се случва с много упоритост, постоянство и работа.