Варненският курорт "Слънчев ден" е все още много спокоен. Водата съвсем леко се нагъва под лекия утринен бриз, а някъде навътре в морето съглеждам висок бял стълб. Не знам защо решавам, че това трябва да е някой червен Cigarette. Вероятно съзнанието ми е обсебено от идеята за скорост и невероятната автомобилна експозиция на марината в курорта.
Колите по нищо не отстъпват на трите яхти Baia, акостирали на кея за официалното им представяне в България. Още не мога да осъзная, че на родна земя виждам тези произведения на изкуството. Трите автомобила, не, трите произведения на автомобилното изкуство - Pagani Zonda Roadster F, Koenigsegg CCX и Spyker C8 Double S12, ме оставиха без дъх целия ден, когато в продължение на 8 часа снимахме фотосесия с тях за списание Motor Show. Дори и сега, два месеца по-късно, още разказвам за това събитие и с нескрито удоволствие отбелязвам, че единствено MS имаше привилегията за ексклузивната фотосесия. Общата стойност на автомобилите е 2 000 000 евро, а сумарната мощност 2016 конски сили! За изкривено съзнание като моето това са нереални цифри.
Не по-малко нереална ми изглежда и сумата 4 млн. евро. Толкова струва флагманът на Baia. Заедно с Аксиния ще ви разведем в потайностите на Atlantica 78.
От яхти нищо не разбирам. Красивото обаче не мога да сбъркам, а понякога, съвсем за кратко, ми се приисква да се поглезя. Поне за кратко да се почувствам като член на "Клуба на богатите". Цял ден се суетя около автомобилите. Правя се, че съм много зает с фотосесията с тях, но през цялото време си задавам екзистенциалния въпрос "Кой и защо ще плати 4 млн. евро за яхта?". Отговорът на този въпрос си оставям за десерт.
Отбивам поканите на Пламен Икономов, вносител на Baia и "виновник" за цялото събитие, да се кача на борда при него. Има време. Към 18 ч целият екип е изморен. Идеалният момент. Аксиния пърха от удоволствие, изпъната върху бялата кожа на борда на Atlantica. Фотографът и операторите не - те трябва да поработят още. А аз съм с чаша шампанско в ръка (никак не го обичам), но тук бира не се допуска, изглежда някак просташко на фона на лукса, който те заобикаля отвсякъде. Лукс и много мощ, точно това, което харесвам най-много. Двете хиляди кончета на сушата изглеждат нереално, но очите ми сякаш ще излязат от орбитите си в мига, в който разбирам, че съм стъпил върху 4800 конски сили!
За пръв път стъпвам на толкова луксозна яхта. Сега вече знам защо някой би платил 4 милиона за нея. От борда й животът изглежда някак по-различен. С нескрито задоволство и любопитство разглеждам каютите, банята, кухнята... Под палубата чувството за размерите на яхтата се губи, но веднъж стъпил на носа, придобивам реална представа. Леко се подсмихвам на Пламен, когато ми съобщава, че ще направи демонстрация с кацащ на палубата вертолет. Но и това видях с очите си. Идва ми малко в повече и решавам, че е време да оставя шампанското. "Уиски с много лед", моля. Излягам се на кърмата върху меки хавлиени кърпи. До мен се опъват красиви женски форми. За миг решавам, че късметът ми идва малко в повече, но бързо се връщам на земята, на палубата, простете.
Участта на събеседничката ми изглежда също толкова нереална, колкото е и самата Atlantica 78. Преди три години съдбата решава да погоди номер на Аксиния и тя да е първата изгонена от "Стар Академи", но това съдбовно събитие поставя началото на кариерата й. Това, че излезе първа от "Стар Академи", изглежда се оказа най-добрият вариант за Аксиния. Корица на Playboy и отваряне на доста врати. Прав ли съм? Прав си и за двете. Когато излязох, много ме болеше, но се оказа, че съм имала късмет. За мен "Стар Академи" беше крайъгълен камък в живота ми, защото този, макар и кратък престой в шоуто, определи развитието на живота ми след това. Тогава нямаше утвърден модел и работеща стратегия за утвърждаване на млад изпълнител и прецених да използвам най-лесния и най-често разпространен метод - разголване.
За което всички ние ти благодарим. Не знам защо (вероятно от уискито и от атмосферата) задавам следващия си въпрос: Знам от друго твое интервю, че поддържаш фигура само със секс, какви упражнения изпълняваш? Това беше шега, не е вярно.
Жалко, можеше да науча някакви упражнения, а сега съм обречен да си дебелея. Със сигурност обаче знам, че Аксиния много обича порно и ми е интересно дали не би се снимала? Не, но е вярно, че много обичам порното. В момента много съм запалена по animation-порното, Hentai също много ми харесва. Не знам дали си забелязал, но порно индустрията много се промени в последните години. Хората вече се интересуват от много по-специфични неща, свързани с техния собствен фетиш. Това е много интересно от психологична гледна точка. В момента най-печелившият бизнес е да се прави порно за строго определен фетиш, в ограничен тираж, за безумни пари.
Като стана въпрос за пари, ми стана интересно изкарват ли се пари от музика (различна от поп-фолка) у нас? Не, не и в този смисъл, който ти влагаш. Имам някаква моя идея как в близките години това нещо да се промени, но в момента ситуацията е такава, че и Марая Кери да си, в България просто няма шанс да се правят големи пари от музика. Като казвам големи пари, имам предвид наистина да се печели. Не говорим за някакви обикновени неща като това да ходиш на ресторант например, защото и друго да работех, смятам, че пак бих могла да си го позволявам. Хубавото е, че поне имам идеи как може наистина да се печели, но в близките 2 години не виждам как ще се реализират.
Явно тук е мястото да попитам какво следва? Имам проект за реализация в Турция, но истината е, че аз искам да живея в България и да се развивам тук. Сега обаче искам да се махна за малко, искам да уча няколко години навън и след това искам и съм сигурна, че ще се върна в България. Наистина много се радвам, когато видя човек с опит от чужбина, който идва да го реализира тук. Амбициите ми са свързани единствено със събиране на знания, опит и умения, които мога да натрупам навън и след това да реализирам тук. И да се опитам по този начин да променя нещо.
Идеализъм?! Добре. Вярвам, че нещата трябва да се променят и ако не съм аз, то ще е някой друг.
Браво. Тръпна вече в очакване, но идеализмът ми отдавна е преминал в песимизъм, така че ще оставя това настрана и ще премина нататък. С впечатлението съм, че визията е по-важна за успеха на един изпълнител отколкото самите му гласови качества... В момента в България визията е от решаващо значение.
Логично следва констатацията ми, че красивото явно се продава по-добре отколкото песните. Бъркам ли? Важни са и двете неща. Последният ми клип е направен с пари от една реклама, за която обаче ме ангажираха заради това, че съм певица. Трябва да кажа, че съществува и другият вариант: грозното пате, грозната Бети, която е много талантлива и иска шанса да се реализира. Има такъв пример в България, има и в света, какъвто беше случаят с една от Dream Girls, която спечели American Idol.
Не знам кой какво е спечелил и къде. Знам, че макар и само за един ден, се почувствах в "Клуба на богатите". И ми се прииска още, но уви... Поне уискито и ледът ме чакаха на бара до капитанското място.
Ако собственикът поиска, вместо бар салонът може да бъде обзаведен с допълнителна кухня с мивка, хладилник и ледогенератор. Аз обаче твърдо държа на бара. От удобните "щъркели" може да си сърбаш Sex on the Beach или да гледаш в ръцете на капитана.
Строгият по отношение на цветовата гама пост на управление е изпълнен в стила Techno Art. Липсват дървени панели, но пък цари абсолютно изобилие от джойстикове. С един от тях се управлява предното подрулващо устройство (това въобще не знам какво е, а и не ме интересува). Щурвалът е с една спица и е регулируем. Доста прилича на оригиналните волани на Citroen. В стандартното обзавеждане влизат радар, картплотер/GPS, ехолот, автопилот, компас и радио (всичко това го прочетох).
Наред с основните контролни прибори на панела са разположени и индикатори за работата на четирите автоматични помпи, аварийните датчици за двигателите и тези на електрическата система. Ако въобще това някого го интересува. Мен лично ме впечатлиха други неща. Предполагам и вас.
ТТ ДАННИ
Име: Baia Atlantica 78'
Дължина: 24,32 м
Макс. Широчина: 5,79 м
Газене: 3,35 м
Резервоар гориво: 4997 л
Резервоар питейна вода: 1200 л
Брой пътници на борда: 20
Брой каюти : 4+1
Екипаж: 2
Двигатели: MTU 16V 2000 М91 или MTU 16V 2000 М93
Мощност: 2 х 2030 к.с. или 2 х 2400
Максимална скорост: 48/54 възела
ТТ ДАННИ
Име: Аксиния Ченкова
Година на производство (дата на раждане): 1986 г.
ГАБАРИТИ:
Височина: 175 см
Преден мост (бюст): 91 см
Широчина (талия): 59 см
Заден мост (ханш): 91 см
Маса: 52 кг
Статията се публикува с любезното съдействие на списание Yachting&Lifestyle
FarAway
на 01.10.2008 в 10:11:41 #3Бла-бла...много интересно,само к....и и глупост.
Saso
на 24.09.2008 в 01:11:39 #2Пръцлинийка
null
на 23.09.2008 в 23:26:53 #1като и гледам устата на тази може да лапне кормилото - ще се получи особено силно естетически издържан калъф