Клиентите в САЩ превърнаха Chevrolet Camaro в бестселър в сегмента на спортните автомобили през първата пълна година на неговите продажби.
В периода май 2009 - май 2010г., Camaro отбеляза общо 100 000 продадени екземпляра, изпреварвайки най-близкия си съперник с 20 000. В момента Camaro владее 45% от пазара на спортни автомобили в САЩ и продължава да привлича нови и нови клиенти към представителствата на марката Chevrolet както на родна територия, така и на извънамериканските пазари.
Според Джон Фицпатрик, маркетинг мениджър на Chevrolet Camaro, този успех следва да се отдаде на способността на Camaro да допадне както на традиционните почитатели на марката, така и на хората, които за първи път се насочват към продукт на Chevrolet.
"В момента на появата си на пазара, новият Camaro се купуваше предимно от собственици на други модели на Chevrolet или от ентусиазирани почитатели на Camaro, които притежават или са притежавали предишни поколения на този модел. Днес около половината клиенти на новия Camaro са нови за марката Chevrolet," сподели Фицпатрик.
Очаква се продажбите на Camaro на пазарите извън Съединените щати да нараснат значително и Chevrolet повишава темповете на производството, за да задоволи търсенето и износа към най-големите пазари на марката в лицето на страни като Бразилия, Китай, Русия и Южна Корея. Версиите купе и кабриолет на Camaro ще се присъединят към европейската продуктова гама на Chevrolet през пролетта на следващата година.