В търсене на по-голямо задоволство сред клиентите и увеличаването на техния брой BMW предлага интересна „екстра" при моторите си. Определени двуколесни модели на марката ще могат да се поръчат със снижено окачване и съответно по-ниска позиция на сядане.

Така немските машини ще станат по-достъпни и сигурни за хора с по-нисък ръст. „Лоурайд" байковете ще са с надценка само от около 120 евро, което е незначителна сума в сравнение с оригиналната цена на мотора.

Разликата във височината в двата варианта на машините е специфична за всеки модел, като например във F 800 S и ST серията седалката „пада" от 840 мм на 760 мм. Интересен факт е, че откакто се предлага тази опция за F 800 (2007 г.), около 45% от клиентите са се възползвали от нея.

Шестте мотора, подлежащи на „ниската" интервенция, са: спортният F 800 S, спортно-туристическият му дериват F 800 ST, "голият" R 1200 R роудстър, бестселърът R 1200 RT (туристически), както и новите F 650 GS и R 1200 GS ендуро байкове.

Действителното снижаване на моторите се постига по два начина в зависимост от модификацията. F 800 ST например идва с по-малък заден амортисьор и вилка, скъсена от короните й. Боксерните R 1200 RT и R 1200 GS пък „клякат" благодарение на по-къси амортисьорни щанги отпред и отзад.

Aгенция Speed-Press