Думите "Предварително ти БЛАГОДАРЯ" дадоха началото на кампанията "От любов към живота" тази година. С тях екипът на Avon и хилядите им представители имат за цел посланието на засегнатите от рака на гърдата жени да достигне до всички, които ще подкрепят каузата, както и към всички останали, които са го правели до сега и ще продължат да го правят.
Вече 16 години "От любов към живота" помага на жените с рак на гърдата. Символът на кампанията - розовата панделка, е един от най-разпознаваемите и се е превърнал в израз на подкрепа, но и в инструмент за повишаване информираността по темата. "От любов към живота" набира средства чрез поръчка на розовите благотворителни продукти, печалбата от които Avon традиционно дарява на основния си партньор в България - фондацията "Една от 8".
Тази година бе създаден и специален сайт - www.thankyou.bg, на който може да научите всичко необходимо за кампанията, как да я подкрепите и да отговорите на отправеното БЛАГОДАРЯ, както и да прочетете полезни съвети и препоръки за превенция и профилактични самопрегледи.
Движеща сила на кампанията "От любов към живота" са представителите на Avon. Затова тази година 20 от тях са избрани за Посланици на хуманността, както и за своеобразни рекламни лица на кампанията. Тяхна основна задача ще е да популяризират кампанията и да разпространяват посланията й и онова БЛАГОДАРЯ до колкото се може повече хора.
Рамо до рамо с Посланиците на хуманността застават Люси Дяковска, Орлин Горанов и Дивна. Със своето "Благодаря!" те се обръщат към широката общественост с посланието колко важна е подкрепата за жените, борещи се с рака на гърдата.
И тази година основна цел за Avon е да се наберат средства за безплатна психологическа, юридическа, информационна и практическа подкрепа, която Фондация "Една от 8" ще предостави директно на засегнатите жени, техните близки и семейства.
В рамките на инициативата предстоят още много активности, сред които интерактивна инсталация и специално Facebook приложение.
Финалът на кампанията и тази година ще бъде благотворително събитие. То ще се проведе в месеца за борба с рака на гърдата - октомври и ще бъде организирано в онази част на България, която има най-голям принос в набирането на средства за каузата чрез поръчката на розови продукти. Събитието ще събере на едно място изпълнители, партньори и приятели на "От любов към живота".
За Avon:
Avon е компанията, която вече 130 години застава зад красотата, иновациите, оптимизма и преди всичко - в подкрепа на всяка жена. Продуктовата линия на компанията включва добре познатите козметични серии AvonColor, ANEW, Skin-So-Soft, Advance Techniques и други. Avon предлага продуктите си чрез над 6 милиона активни независими Представители, които оперират в около 70 държави по целия свят. Повече за Avon и продуктите може да научите на www.avon.bg, както и на Facebook страницата на компанията - https://www.facebook.com/AVONbulgaria.
За кампанията на Avon срещу рака на гърдата в България:
Благодарение на последователните усилия на Аvon информираността по темата и достъпната ранна диагностика на рака на гърдата непрестанно нарастват. За 16 години в рамките на кампанията "От любов към живота" са дарени близо 1 500 000 лв., осъществени са над 30 000 безплатни профилактични и диагностични прегледи на жени в цялата страна, закупена е апаратура за превенция на рака на гърдата, сред която мобилен мамограф и ехограф, както и ехографска апаратура за 7 болници в страната. Броят на заболелите у нас е над 46 000, а всяка година регистърът бива допълнен с близо 3800 нови случая. Усилията на кампанията до този момент са насочени предимно в посока профилактика на българката, защото ракът на гърдата е лечим, ако бъде открит навреме.