Името на бъдещия албум на Мадона ("Licorice") се оказа рожба на неверен слух.

Мадона отрече да се е решавала на това заглавие за последната си тава продуцирана от Warner Bros, съобщи Femalefirst.

Лари Лик, приятел на звездата, пусна миналата седмица две от новите и парчета (Candy Shop и The Beat Goes On) по радиопрограмата си. След това каза на всеослушание, че албумът е наречен "Licorice" и че ще излезе през пролетта на 2008.

Но в имейл до Reuters, издателят на Мадона, Лиз Розенбърг, пише: "Радиото не знае за какво става въпрос. Грешно заглавие. Грешна дата на издаване."

Много от феновете твърдят, че поп дивата е направила този номер за да привлече още повече вниманието на пресата.

След излизането на засега безименния албум, Мадона ще смени звукозаписната компания Warner Bros с Live Nation. Новият и договор ще бъде за 10 години и ще включва всички музикални проекти на поп звездата.