Решението на Warner Bros. да пуснат всичките си филми и в HBO Max, стартирайки с "Жената чудо 1984", си беше нож с две остриета.
Но поне засега изглежда, че революционното решение, с което си навлякоха гнева на много режисьори и кина, дава добри резултати.
Според The Hollywood Reporter, доста хора са гледали "Жената чудо 1984" в първите дни от пускането на филма в стрийминнг платформата.
По данни на Nielsen в периода 21-27 декември абонатите на HBO Max са прекарали общо 2.25 милиарда минути в гледане на втория самостоятелен филм за Даяна Принс, който пък беше пуснат на 25 декември.
Това пък е равно на 14.9 милиона пълни преглеждания на филма, чиято продължителност е 151 минути. Което с 580 милиона минути повече от "За душата", който е най-гледаният филм в Disney+ за същата тази седмица.